Cel mai bun intrument pentru analiza pozitionarii in Google este modulul Webmaster Tool oferit de Google. Google webmaster tool este free, daca aveti un cont Google il puteti folosi pe acela , dacanu, trebuie sa va creati unul, apoi accesati pagina: www.google.com/webmasters/tools Prin intermediul tool-ului puteti trimite un sitemap catre Google; instrumentul seo va mai da posibilitatea de a afla erorile vizavi de optimizare seo si sugestii de imbunatatire; totodata se poate urmari numarul de linkuri externe si interne, precum si evolutia cuvintelor cheie Clientii nostri beneficiaza gratuit de serviciul de creare cont si analiza informatiilor din Webmaster Tool.Read More →

Ucraina, cu peste 20 ore pe saptamana petrecute pe internet, se situeaza pe primul loc in Europa. Surpriza!, pe locul doi se afla Romania cu cca. 18 ore pe saptamana. Romanii prefera mesageria instant (chat-ul, messenger-ul). Cehii folosesc foarte mult e-mailul,  portughezii retelele de socializare, bulgarii vorbesc online folosind skype-ul, iar grecii sunt atrasi de bloguri. Timpul petrecut pe internet de către europenii  a crescut cu 15% din 2010. In Europa există circa 427 milioane de utilizatori de internet, reprezentand 65% din totalul populaţiei europene. Numarul de utilizatori a crescut cu 19% faţă de anul 2010.  Read More →

Un nou sistem de securitate se profileaza. Logarea cu amprenta digitala pentru PC-uri si logarea cu amprenta oculara pentru dispozitive mobile. Suna SF, dar asta este viitorul! Efectiv putem accesa conturile de mail (gmail, yahoo), facebook doar prin simpla apasare a unui deget pe un cititor biometric, in cazul PC-urilor, sau prin ridicarea telefonului mobil la nivelul ochilor.Read More →

Google  a lansat o noua aplicatie care permite internautilor sa exploreze in detaliu corpul uman. Browser-ul se numeste Google Body, si arata corpul in imagini 3D. Pentru functionarea aplicatiei trebuie sa aveti instalata una din versiunile recente ale browser-elor Chrome sau Firefox. Daca aveti o versiune recenta a browsere-lor mai sus mentionate, accesati site-ul: http://www.zygotebody.com/ pentru a explora corpul uman. Mai jos avem un filmulet de prezentare.Read More →

O metoda de securitate contra botilor este sistemul CAPTCHA. CAPTCHA este o metoda de securitate ce se instaleaza in cadrul unui formular de colectare date pentru a detecta daca formularul este accesat de boti sau de oameni. CAPTCHA apare sub forma unei imagini ce contine litere distorsionate pe care navigatorul trebuie sa le  introduca de la tastatura, pentru a dovedi ca el este o persoana,  nu un bot. Este indicat sa descarcati de pe site-ul captcha.com ultimul up-date, deoarece , de regula, acest sistem nu este infailibil…  Read More →

Foarte multi neinitiati in tainele SEO cauta sa faca link exchange cu cat mai multe site-uri. Este o mare greseala! Schimbul de linkuri intre site-uri este penalizat de Google. De cele mai multe ori inscrierea unui site inntr-un portal se face in schimbul adaugarii unui link (cod ce contine un link) in site-ul dv. catre portalul respectiv. Acest lucru dauneaza, de regula, ambelor site-uri. Nu intotdeauna, insa. De pilda daca programatorul respectivului portal va pune linkul catre dv. intr-un java script,  prin metoda redirect php, sau adaugand atributul “nofollow”. Google va vedea doar linkul lui, nu si pe al dv. deci: vreti sa faceti unRead More →

In urma update-ului Panda (algoritm SEO dezvoltat de Google) content-ul duplicat este penalizat de Google. In momentul de fata Google pune accent pe continut unic, ca atare, pentru a ajunge pe prima pagina in Google, nu copiati texte din alte site-uri. In cazul in care importati produse de pe alte site-uri, este musai sa schimbati descrierea produselor. Majoritatea site-urilor care preluau stiri de pe alte portaluri, au fost penalizate. Este foarte bine sa aveti o rubrica de stiri in site, insa va trebui sa rescrieti stirile transmise de agentiile de stiri. Pentru detectarea contentului duplicat puteti folosi tool-ul de aici: detectare content duplicat Alte informatiiRead More →

Grafica unui site este foarte importanta; primul lucru care ne atrage atentia cand deschidem un site este aspectul lui, apoi functionalitatea; cu cat site-ul are un aspect mai profesional cu atat parerea despre firma care isi prezinta afacerea in paginile site-ului este mai buna. Pentru grafica unui site putem folosi un design personalizat, lucrat de la zero in photoshop apoi transpus in cod html, sau putem folosi un template. Avantajele folosirii unui template sunt: costurile reduse, putem vedea de la inceput cum va arata site-ul. Avantajele folosirii unui design personalizat sunt: indexarea mai buna (Google puncteaza mai bine site-urile cu design unic), design unic. CaRead More →

In momentul in care hotaram ca avem nevoie de o prezenta online, primul gand este “cat costa un site”. Pretul unui site este dat de complexitatea lui; complexitatea unui site consta in modulele pe care le detine. Cel mai simplu site este site-ul de prezentare cu pagini statice. Diferenta dintre paginile statice si cele dinamice este urmatoare: paginile statice nu isi modifica continutul in functie de actiunea internautului, in schimb, paginile dinamice isi modifica continutul; de exemplu daca vizitatorul filtreaza rezultatele in functie de un criteriu, se creaza alta pagina. Cateva din modulele care pot influenta pretul in mod consistent : motor de cautare; sistemRead More →

Oameni buni, de ce ar vrea cineva sa lucreze gratis?!, pentru reclama vor spune unii; vom raspunde cu o alta intrebare: de ce sa va facem site-uri gratis cand putem sa ne facem site-urile noastre in care sa punem reclame? Daca vreti ca imaginea firmei dv. sa fie mai proasta decat a unei firme care nu are deloc un site, nu aveti decat sa apelati la astfel de site; de regula se viruseaza foarte repede; din cauza reclamelor, se incarca greu; are un aspect total neprofesional. Toate acestea, mai mult va vor dauna, decat va vor ajuta. Este foarte gresita conceptia: decat sa nu-mi facRead More →