Google Panda si Google Penguin sunt denumirile algoritmilor SEO creati de Google. Google Panda a aparut la inceputul lui 2011 si este orientat, in mare, catre penalizarea site-urilor care copiaza informatii, sau preiau stiri de pe agentiile de presa. In general este orientat catre optimizarea onpage, punctand foarte bine contentul unic de calitate.     Google Penguin a aparut in aprilie 2012 si este orientat mai mult catre optimizarea offpage, mai exact, penalizeaza site-urile care fac spam prin inserarea de linkuri in asa numitele “ferme de linkuri”, acest algoritm pune un accent mai mare pe “brand”,  adica linkuri cu anchor text care sa contina denumireaRead More →

Cel mai bun intrument pentru analiza pozitionarii in Google este modulul Webmaster Tool oferit de Google. Google webmaster tool este free, daca aveti un cont Google il puteti folosi pe acela , dacanu, trebuie sa va creati unul, apoi accesati pagina: www.google.com/webmasters/tools Prin intermediul tool-ului puteti trimite un sitemap catre Google; instrumentul seo va mai da posibilitatea de a afla erorile vizavi de optimizare seo si sugestii de imbunatatire; totodata se poate urmari numarul de linkuri externe si interne, precum si evolutia cuvintelor cheie Clientii nostri beneficiaza gratuit de serviciul de creare cont si analiza informatiilor din Webmaster Tool.Read More →

Foarte multi neinitiati in tainele SEO cauta sa faca link exchange cu cat mai multe site-uri. Este o mare greseala! Schimbul de linkuri intre site-uri este penalizat de Google. De cele mai multe ori inscrierea unui site inntr-un portal se face in schimbul adaugarii unui link (cod ce contine un link) in site-ul dv. catre portalul respectiv. Acest lucru dauneaza, de regula, ambelor site-uri. Nu intotdeauna, insa. De pilda daca programatorul respectivului portal va pune linkul catre dv. intr-un java script,  prin metoda redirect php, sau adaugand atributul “nofollow”. Google va vedea doar linkul lui, nu si pe al dv. deci: vreti sa faceti unRead More →

In urma update-ului Panda (algoritm SEO dezvoltat de Google) content-ul duplicat este penalizat de Google. In momentul de fata Google pune accent pe continut unic, ca atare, pentru a ajunge pe prima pagina in Google, nu copiati texte din alte site-uri. In cazul in care importati produse de pe alte site-uri, este musai sa schimbati descrierea produselor. Majoritatea site-urilor care preluau stiri de pe alte portaluri, au fost penalizate. Este foarte bine sa aveti o rubrica de stiri in site, insa va trebui sa rescrieti stirile transmise de agentiile de stiri. Pentru detectarea contentului duplicat puteti folosi tool-ul de aici: detectare content duplicat Alte informatiiRead More →

Foarte multe firme de web design sau freelanceri atrag clientii cu urmatorul anunt: “Garantam aparitia site-ului pe prima pagina in Google” Dorim sa detaliem acest subiect deoarece foarte multi detinatori de site-uri se lasa “dusi” de acest anunt, daca nu mincinos, cel putin inexact… De regula,  clientul prins in “plasa” vorbelor emfatice , constata dupa un timp ca a ajuns pe prima pagina dupa numele domeniului web si uneori a firmei (daca denumirea este una unica); asadar, firma care a promis ca va aduce site-ul pe prima pagina in Google, si-a tinut promisiunea! Puteti sa le reprosati ceva?, mai degraba, va veti face reprosuri personaleRead More →

Ne-am hotarat sa investim intr-o prezenta online, realizand un site sau mai multe… Dupa alegerea domeniului de activitate, vom dori sa rezervam unul sau mai multe domenii web… Inainte de a alege un domeniu web trebuie sa ne stabilim cuvintele cheie pentru care o sa ne “luptam”, spunem inainte de alegerea unui domeniu web deoarece acesta trebuie sa contina unul sau mai multe cuvinte cheie stabilite anterior, astfel vom avea mai multe sanse sa ajungem pe primele locuri in urma cautarilor dupa acele cuvinte cheie. De pilda: dorim sa investim intr-un portal de stiri in domeniul web design, hosting web; domeniul ar trebuie sa fieRead More →