Ce inseamna marketing viral? Marketingul viral inseamna raspandirea unor mesaje de reclama (mai mult sau mai putin ascunse) de la un internaut la altul. Avantajul acestui tip de marketing este reprezentat de faptul ca destinatarul nu se fereste , ci accepta cu placere mesajul,  si il transmite mai departe pentru ca i se pare original, amuzant, interesant… Exemplul definitoriu al marketingului viral este transmiterea unor mesaje ce contin linkuri , texte imagini prin retelele de socializare. Sa presupunem ca activam in domeniul promovarii online. Vom trimite cateva mailuri cu urmatorul text: ” Cei ce primesc acest mail vor beneficia de promovare gratuita pe o perioadaRead More →

Pentru promovarea firmei, respectiv site-ului asociat firmei este foarte util sa va creati locatia sediului firmei pe Google Maps, veti arata potentialilor clienti cum pot ajunge la sediul dv. si in acelasi timp veti aparea in cautarile efectuate pe google maps; de exemplu: cineva cauta: ” firma web design Bucuresti” , firma dv. aparand pe Google Maps in Bucuresti, cautarea efectuata va returna si linkul catre site-ul dv. Setarea locatiei pe Google Maps se face din sectiunea Map Maker din Google; in prealabil trebuie sa aveti un cont Google activ. Dupa ce ati efectuat setarea locatiei, o puteti pune in site-ul dv. copiind codul dinRead More →

In cazul in care directoarele si portalurile web in care va fi inscris site-ul dv. au zeci, sute sau chiar mii de linkuri externe, inscrierea in aceste site-uri NU ESTE RECOMANDATA! Sunt foarte multe firme care ofera serviciul de inscriere site in mii de portaluri si directoare web; acest serviciu, in loc sa ajute site-ul dv. va va aduce penalitati din partea motorului de cautare Google. Aceste site-uri sunt considerate de catre Google –  “ferme de linkuri” . Intr-adevar sunt benefice inscrierile in portaluri si directoare, dar numai in cele care au maxim 10 linkuri externe, iar linkul catre site-ul dv. se afla pe prima paginaRead More →

Sunteti detinatorul unuia sau a mai multor site-uri si doriti mai multi clienti proveniti din mediul virtual? Solutia: promovare prin Google AdWords este  indicata datorita urmatoarelor avantaje: Anuntul ce contine link catre site-ul dv. este afisat pe prima pagina in urma cautarii cuvintelor cheie stabilite in momentul setarii campaniei; Targetarea precisa – anuntul va fi afisat doar celor ce cauta cuvantul sau cuvintele cheie stabilite de dv. Bugetul se stabiliste de catre beneficiar si se poate modifica oricand; Anunturile apar in scurt timp dupa setarea campaniei. Pentru a putea obtine un pret cat mai mic pentru campania dv. este indicat sa colaborati cu specialisti inRead More →

Specialistii in seo stiu foarte bine ca traficul unui site are o relevanta deosebita in algoritmul seo; cu cat traficul este mai mare cu atat crawlerii Google vor veni mai des pe website-ul respectiv. Exista doua tipuri de trafic web: Trafic targetat – vizitatori veniti din motoarele de cautare sau din site-uri cu acelasi domeniu de activitate Trafic netargetat – vizitatori veniti din diferite site-uri avand alte domenii de activitate. De departe, traficul targetat este mai benefic unui site, fata de traficul web  netargetat. Pentru proprietarii de site-uri ce vand publicitate, traficul web este esential. Sunt mai multe metode pentru cresterea traficului: linkuri, bannere, articoleRead More →